Operator internetu światłowodowego GENERACJA.pl monitoruje przerwy w zasilaniu w Kiełczowie
Przerwy w dostępie do zasilania są najczęstszym powodem braku dostępu do usług. Światłowodowy internet również zależny jest od zasilania. Nawet krótki brak prądu powoduje, że ulegają wyłączeniu i włączeniu urządzenia zamontowane u klienta (zakończenie światłowodowe, router klienta). A takie ponowne uruchomienie to zawsze jakaś przerwa. Bardzo niska jakość usług Tauron w Kiełczowie wpływa na urządzenia klienta.
Sieć GENERACJA.pl dokłada starań aby urządzenia sieciowe były zasilane stale. Instalujemy coraz nowsze UPSy, zwiększamy pojemność zainstalowanych akumulatorów tylko po to aby od strony operatora braki energii elektrycznej były jak najmniej dokuczliwe dla naszych klientów.
UWAGA: gdy doświadczyli Państwo braku energii elektrycznej i tuż po nie ma dostępu do usług internetowych należy uruchomić ponownie własny router WiFi pozostawiając urządzenie światłowodowe (dasan lub huawei) bez ponownego wyłączania. Zazwyczaj urządzenie światłowodowe włącza się dłużej niż router WiFi. Powstaje sytuacja w której router WiFi już działa ale nie ma dostępu do sieci (urządzenie światłowodowe się uruchamia). Powstaje problem. Router myśli, że nie ma Internetu i przestaje próbować się łączyć z siecią.
W razie gdyby po powrocie zasilania usługi nie działały przez okres 15 minut i po wykonaniu restartu routera WiFi prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Poniższy monitoring dotyczy m.in. ulic: Parkowa, Wiosenna, Agrestowa, Wrocławska, Dębowa, Krótka, Bławatna, Sosnowa, Lipowa, Modrzewiowa, Zachodnia, Makowa, Słowicza, Skowronkowa, Zielona, Południowa, Akacjowa.