GENERACJA.pl - Twój dostęp do Internetu GENERACJA.pl - Twój dostęp do Internetu
GENERACJA.pl - Twój dostęp do Internetu GENERACJA.pl - Twój dostęp do Internetu pomoc praca kontakt
GENERACJA.pl - Twój dostęp do Internetu
Polski English
Download
HelpDesk
+48 71 71 55 555

Wysyłanie poczty: Outlook Express

Informacje podstawowe
W związku z rozprzestrzenianiem się groźnych wirusów, które podszywają się pod użytkowników naszego serwera oraz w związku z otrzymywaniem dużej ilości niechcianej korespondencji sieć GENERACJA.pl wprowadziła pewne modyfikacje konfiguracji serwera pocztowego.

Mamy nadzieję, że wprowadzone modyfikacje zminimalizują przypadki otrzymywania niechcianej poczty na Państwa adresy.

Konfiguracja
Aby móc wysyłać pocztę należy dokonać drobnej modyfikacji w konfiguracji klientów poczty elektronicznej. Zmiany opisujemy dokładnie dla programu Microsoft Outlook Express 6.0 (w innych programach pocztowych opcje nazywają się podobnie).

KROK 1: Wybierz z menu głównego programu Outlook Express opcję "NARZĘDZIA"

KROK 2: Wybierz opcję "KONTA":

KROK 3: Zaznacz opcję "POCZTA"

KROK 4: Powinna pojawić się lista skonfigurowanych kont pocztowych

KROK 5: Należy wybrać konto pocztowe skonfigurowane do łączenia się z serwerem vip.do.pl (najczęściej jest tam widoczna tylko jedna pozycja więc nie powinno być problemu)

KROK 6: Wybierz opcję "WŁAŚCIWOŚCI":

KROK 7: Wybierz zakładkę "SERWERY":

KROK 8: Opcja ostatnia na liście to właśnie ta, którą trzeba zaznaczyć. Nie trzeba nic konfigurować dodatkowo, a tylko zaznaczyć tę opcję:

UWAGA:
Jeżeli pomimo tego nie da się wysłać poczty proszę o kontakt z administratorem pod adresem admin@do.pl lub telefonicznie pod telefonem 71 78 56 000. Telefon komórkowy znajduje się w stopce dokumentów, które otrzymali Państwo podczas zakładania kont.

Przed kontaktem proszę jednak spróbować standardowych sposobów rozwiązywania takich problemów (restart programu pocztowego lub komputera).