GENERACJA.pl - Twój dostęp do Internetu GENERACJA.pl - Twój dostęp do Internetu
GENERACJA.pl - Twój dostęp do Internetu GENERACJA.pl - Twój dostęp do Internetu pomoc praca kontakt
GENERACJA.pl - Twój dostęp do Internetu
Polski English
Download
HelpDesk
+48 71 71 55 555

Promocja w sieci Internet

Każdy produkt wymaga promocji. Bez reklamy nawet najlepsze rozwiązania mogą pozostać niezauważone. Takim rozwiązaniem, takim produktem jest również serwis Twojej firmy. Na dzień dzisiejszy liczby witryn w polskim Internecie szacowana jest na 8 milionów, a w sieci ogólnoświatowej przekroczyła 1 miliard. Dane te zmieniają się z dnia na dzień. Dlatego tak ważnym elementem jest promocja wewnątrz sieci nowych serwisów.

Internet wykształcił specyficzne dla siebie metody reklamowania, które przedstawiamy Państwu poniżej.

Indeksacja w wyszukiwarkach i katalogach

Najprostszą metodą promocji adresu serwisu jest umieszczenie go w popularnych katalogach i wyszukiwarkach stron. Zajmujemy się indeksacją na następujących portalach:

- Wirtualna Polska
- Interia
- Infoseek
- AltaVista
- Yahoo!
- Google

Banery reklamowe

Banner - zwany również paskiem reklamowym - jest najpopularniejszą formą reklamy w sieci (poza reklamą docelową). Jest to mały element graficzny (najczęściej o rozmiarach 460x50 punktów oraz objętości do 15 kB w pliku o formatach: jpeg, gif, gif animowany, flash i html.) umieszczany na wybranej stronie WWW, w tym przypadku na www.klasyka.do.pl, który połączony jest za pomocą odnośnika ze stroną WWW reklamodawcy. Dodatkowo emisja bannera reklamowego buduje świadomość prezentowanej marki, produktu lub usługi, czy też istnienia danej firmy.

E-Mailing

Reklama jest wysyłana aktualnie do 150 tys. adresów e-mail użytkowników bezpłatnych serwerów pocztowych. Reklama modułowa to np. 10 krótkich 4-wierszowych reklam a właściwie krótkich zaproszeń na stronę, czyli dwa zdania reklamowe i link. Statystyki dowodzą, że taka reklama jest najchętniej oglądana przez Internautów. Użytkownicy kont pocztowych kasują pocztę często od razu po przeczytaniu tematu listu, a gdy wiedzą, że otrzymują tylko krótkie zaproszenia na stronę, chętniej je oglądają i nie traktują takiej reklamy jako nachalnej. Na przykład jeśli wśród 10 krótkich reklam jest reklama "jogurtów" to jest to lepiej odebrane niż wysłanie do 250 tys. osób tylko długiego listu na temat "jogurtów". Wtedy reklama wywiera często odwrotny skutek poprzez swoją nachalność.

GENERACJA.pl stosuje wszystkie najnowsze techniki reklamy. Mamy dostęp do rezultatów aktualnych badań w tym zakresie i zawsze klienci mogą liczyć na naszą pomoc i radę. Ten typ reklamy przygotowywaliśmy kilka miesięcy, przeprowadzając wcześniej konsultacje i ankiety. Jesteśmy pierwszą siecią w Polsce, która zastosowała moduły reklamowe w mailingu już w 1998 roku.